poniedziałek, 31 marca 2014

this time ;3

Odizolowanie od codziennego życia było wręcz cudowne. Inne zwyczaje, przyzwyczajenia, klimat, język. To wszystko pozwoliło mi spojrzeć na świat innym wzrokiem. Tak bardzo potrzebowałam tej przerwy od tego starego i zepsutego świata. 3 tygodnie z dala od domu, to dużo i za razem zbyt mało czasu. Myślałam, że będę miała czas przemyśleć kilka spraw i wrócić z odpowiedziami, ale myliłam się. Nadal nie wiem co robić, jak to rozwiązać, kim jestem i czego pragnę. Wiem, tyle, że tam było wręcz cudownie, nie musiałam się niczym martwić, czasami się złościłam, ale przeżyłam tak wiele wspaniałych chwil, że nie zapomnę ich do końca życia. Zżyłam się z ludźmi, zaufaliśmy sobie. Zobaczyłam kawałek świata. Tak, to było niezapomniane doznanie. Tak bardzo chciałabym tam wrócić. 






















BELGIA <33!!!!!!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz