niedziela, 6 stycznia 2013

Kill me

Wczorajszy sen nie daje mi wrócić do rzeczywistości. To co dzieje się tutaj jest snem, a sen jest rzeczywistością. Tak bardzo bym chciała, żeby tak było. Coraz bardziej tracę siłę na wiarę, że kiedyś będzie lepiej, że wpadniesz w me ramiona i będę w stanie Cię poczuć, coraz bardziej tracę wiarę w siebie, coraz bardziej czuję się osamotniona, znowu wszystko wraca, niestety z podwojoną mocą. Mogę mówić godzinami jak bardzo mi źle, czego nienawidzę, co mnie wkurwia, czego mi brak, ale tak na prawdę potrzebuję tylko C i e b i e. Potrzebuję czegoś co jest w tym momencie nie realne. Zatapiam się w snach, marzeniach, tonę w nich, znikam, a kiedy wracam, nie wiem czemu tak nagle zniknęłam. Nie chcę wracać, chcę tu zostać, na zawsze, przy t o b i e.








それをファック






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz