poniedziałek, 3 grudnia 2012

53.

Nic nie jest takie jakie miało być. Jestem zbyt słaba. Męczy mnie zaczynanie od nowa, moje postanowienia szlak biorą. Moja miłość do Ciebie staję się martwa, Twój milczący głos mnie wykańcza, pusta skrzynka na listy każdego dnia pozbawia uśmiechu. Nie chce mieć tej pustki w sobie, nie chce ciszy między nami - to boli. Historia Wertera nie kończy się szczęśliwie - ale jakie historie o miłości się kończą? Zazdroszczę mu jednego, a mianowicie tego, że mógł widywać się ze swoją ukochaną i przebywać z nią. Tak, bywał egzaltykiem i egocentrykiem, ale te cechy go charakteryzowały. Każdy z nas czasem coś wyolbrzymia, robi wokół siebie szum lub skupia się na sobie, nie patrząc na innych. Człowiek to tylko człowiek i nigdy nie przestanie popełniać błędów, a miłość potrafi zgubić wszystkich..




"Co dzień kochając cię płaczę,
tęsknię za tobą - patrząc,
oczy mi popielą,
wiedzą, że nie zobaczą."




1 komentarz: