niedziela, 13 maja 2012

14. AGAIN


Znikam, nie ma mnie. Ostatnio nie potrafię się odnaleźć i zrozumieć. Dziwnie uczucie poczuć tęsknotę za Tobą, bo przecież byłam taka obojętna na to wszystko. Już nic nas nie łączy, nie ma nic, a nadal szukam Cię wzrokiem. Kiedy Cię odnajduję zatrzymuję się, jesteś, patrzę na Ciebie i chcę, żeby cały świat zatrzymał się w miejscu, tak na chwilę. Marne uczucie wiercące mi dziurę w ciele. Czuję się pusta i mam ochotę sama się dobić. Wczoraj była ta jedna z beznadziejnych nocy kiedy się mordowałam każdą myślą w mojej głowie, kiedy byłam zbyt słaba, żeby powstrzymać łzy... potem minęła chwila i już zaciskałam zęby, żeby znowu nie poczuć smutku na policzkach. Byłam tak beznadziejnie rozbita i krucha. "Czasami nawet głupie zauroczenie powoduje setki niemiłych wspomnień i porażek." Rano zielona herbata, teraz druga kawa. Wcale dziś nie czuję się lepiej. Proszę, przyjdź, zadzwoń, napisz, odezwij się, muszę jakoś powstać.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz