środa, 15 lutego 2012

2. "Chcę mieć WSZYSTKO albo NIC. Nie umiem żyć na pół."

Mam straszny mętlik w głowie, a to przecież takie łatwe. A może jednak nie? Tylko co mnie trzyma przed zrobieniem tego? Przecież nie uczucie, bo go nie ma. Nie ma nic. Nie ma Cię, nie ma mnie,  nie ma nas.
To co było, jeżeli w ogóle było, to już tego nie ma. Tak bardzo chciałam, żebyś był przy mnie, potrzebowałam tego, twojego zapachu, oddechu.. Ale chyba sie przeliczyłam. No cóż. Ty się nie zmienisz, a ja nie będę zawsze w stanie wybaczyć. To nie działa w ten sposób. Stąpasz po bardzo cienkim lodzie, który w każdej chwili może pęknąć i wpadniesz do lodowatej wody, a ja wtedy zniknę. Tak po prostu. It's all your fault. Wszystko zawsze ma swój początek jak i również koniec, nic nie trwa wiecznie..


"This is heaven and hell all at once
This is all i got and all i want
 but Like a lost soul i will, wander the globe till this feelings gone."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz