piątek, 5 października 2012

43. RAVAGED

Każdego dnia chęć ujrzenia Ciebie wzrasta. Pragnę spojrzeć ci w oczy, dotknąć twoich włosów.. Nie potrafię wydostać się z zamknięcia naszej wspólnej fantazji, która przejmuje nade mną kontrolę. Nie potrafię już myśleć racjonalnie, to jest silniejsze ode mnie. Stoimy w miejscu, a świat wokół nas ewoluuje. Pozostajemy w tyle. Patrzę w tą zimną i ciemną noc w oczach pełnych łez. To mnie zdecydowanie przerasta.   Serce rozpada się na tysiące kawałków, które gdzieś w moim ciele eksplodują. Nie zasnę dziś, będę leżała
 i patrzyła się w sufit słuchając Yiruma - Kiss the Rain. Tracę kontrolę nad ciałem, które staje się coraz bardziej ciężkie, zmęczone i osłabione. 








Zagraj mi magiczną kołysankę do snu, bo inaczej nie usnę. 








1 komentarz:

  1. Piękna moja
    aż nie wiem co powiedzieć.
    Chciałabym zabrać od Ciebie te negatywne emocje.
    Chciałabym poskładać Twoje serce.
    Chciałabym być tam koło Ciebie.
    Rzeczywistość jest nie do zniesienia.
    Weź mnie do swoich snów i śpijmy już na zawsze.

    Myślę o Tobie.

    OdpowiedzUsuń